WINGS

01:44:00




W dzieciństwie myślałam o zostaniu harcerką, w końcu tylu przydanych rzeczy można się tam nauczyć. Zawsze chciałam umieć rozpalać ogień bez użycia zapałek, świetnie władać siekierą lub scyzorykiem, rozpoznawać zwierzęta po odgłosach, znać większość roślin. Nigdy nie bałam się życia bez cywilizacji, prądu, wody, nocowania w namiocie czy braku łazienki. Skończyło się na oglądaniu Beara Grylls'a i to jeszcze z przymrożeniem oka, no bo w końcu w jaki sposób miałabym znaleźć się w dżungli?
Wydaje mi się, że w życiu z niczego nie spadłam, a nawet jeśli tak to albo to było z małej wysokości albo najzwyczajniej tego nie pamiętam. Raczej nigdy nie marzyłam o skoku ze spadochronem lub na bungee. Nie wpadł mi do głowy pomysł rzucenia się z wieżowca ani z żadnej przepaści. Co prawda, kilkakrotnie śniło mi się, że spadam ale wtedy natychmiast uruchamiały się moje systemy obronne, zmieniałam się w kobietę kota i budziłam z nogami i rękoma w górze. To był tylko sen ale czasami zastanawiałam się co może czuć osoba, która z jakichś przyczyn, splotu okoliczności lub przewrotnego losu leci w dół i nie ma już wyjścia. Jakie myśli mogą kłębić się w jej głowie? Co musiała czuć  Juliana Koepcke spadając, przytwierdzona do swojego siedzenia samolotowego, w głąb amazońskiej dżungli? Po odzyskaniu przytomności zorientowała się, że jest jedyną pasażerką, która cudem przeżyła katastrofę lotniczą. Od tej pory rozpoczyna się najgorsza przygoda jej życia i niesamowita historia.  Obejrzyjcie Wings of Hope

When I was a child, I wanted to be a scout because, thanks to that, I could learn a lot of useful things. I have always wanted to make fire without matches, perfectly use an axe or a pocket knife, recognize the animals sounds and know most of the plants. I've never been afraid of living without electricity, water, bathroom or sleeping in a tent. My plans ended up watching Bear Grylls. However, how I could find myself in the jungle?
I think I've never fallen from anything high. I've never dremt about parachute or bungee jumping. I used to have dreams about falling but I always changed into a cat woman and I woke up with my arms and legs up. However, I wonder, what someone feels when falling down. What could Juliana Koepcke think when she was falling from the sky just after the plane crush? When she finally realized she was the sole survivor, the story of her life began. I strongly recommend watching Wings of Hope


sukienka/dress- second hand
kurtka/jacket- second hand
torba/bag- ZARA
buty/trainers- Adidas

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo fajnie wygląda ta koszula! Całość prezentuje się świetnie :) Modnie i sportowo, tak jak lubie :)

    karheoii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sportowa sukienka , od dłuższego czasu choruje na takie ;)
    http:/whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń