FLOWER POWER

00:27:00

Z ogrodnictwem mam tyle wspólnego co z fizyką jądrową, wiem że istnieje ale zupełnie nie jestem w stanie jej zrozumieć. Posiadam wyjątkowy talent zamieniania roślin w proch. Bazylia i oregano jest u mnie sucha jak pieprz, co może akurat w tym wypadku nie jest szkodliwe, ale niestety cała reszta wygląda podobnie. Kiedyś zakochałam się w storczyku, był niewinnie biały i sugerował mi, że jest mu ze mną dobrze. Po trudnych przejściach podtapiania zafundowanego mu przez moją mamę, trafił w moje suche ręce i o dziwo odżył. Była to miłość od pierwszego wejrzenia. Kiedyś usłyszałam, że do kwiatów należy mówić, wtedy pięknie rosną. Nie wiem czy od samego gadania da się wyżyć, ale w każdym razie ucinaliśmy sobie pogawędki przy kawie. Uschnął z tęsknoty gdy wyjechałam na wakacje. Od tej pory nie mam storczyków, a z mojego punktu widzenia najlepszymi kwiatami domowymi są kaktusy. Rzadko proszą się o cokolwiek. Uważam, również że kwiaty doniczkowe sztuczne, są bardzo praktyczne, potrafią nawet nieźle wyglądać z daleka i co najważniejsze, nic ode mnie nie chcą a ja nie mam wyrzutów sumienia. Z prac ogrodowych, szczególnie związanych z warzywami lub owocami, najbardziej lubię etap zbierania plonów. To co dzieje się jakiś czas przed, jest dla mnie czarną magią, a pielenie to zło największego formatu. W pracach ogrodowych najbezpieczniej jest dać mi kosiarkę, trawę odróżniam od całej reszty wiec najprawdopodobniej nikomu krzywdy nie zrobię. A żeby było tematycznie, prawie jak nigdy, na zdjęciach ja + roboczy strój ogrodnika! Do zobaczenia!
P.S Czy Wy też jesteście ogrodniczymi anty-talentami? :) 

I haven't got much in common with gardening. Probably as much as with nucelar phisics. I'm talented in changing plants into ash. Basil and oregano are as dry as pepper. In this case, it's not so wrong, however, all my plants look similar. Once, I fell in love with an orchid. It was purely white and it suggested me it felt good with me. It had some plight with my mum, but it decided to flourish in my hands. It was love at first sight. I had heard plants like talking so we used to talk while I was having my coffee. It died when I went for holiday. Maybe it missed me. Since then I haven't had orchids, and the best flowers for me are cactuses. They aren't very demanding. Also, artificial flowers are ok, they look quite pretty from a distance and they need nothing. In gardening, the best work for me is mowning because I can tell the grass from everything around and probably I won't do any harm to anybody. That's why, today Me + dungaress! See you soon!

P.S Are you as bad at gardening as me?:)


ogrodniczki/ dungarees- H&M
koszula/shirt- second hand
torba/bag- Wittchen
tenisówki/ trainers- H&M
koszulka/t-shirt- CUBUS

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Zakochałam się w Twoich ogrodniczkach:) Wyglądasz obłędnie!!

    OdpowiedzUsuń
  2. LOVE that outfit omg!!
    xx nora
    www.uploading-my-mind.blogspot.fi

    OdpowiedzUsuń
  3. stunning background:)
    ashes to ashes ;)

    apg

    (by the way, I love the verification procedure: "choose photos with kayaks" and most of them show cars and mowing machines...... ;D Am I a robot or an idiot? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie kwiaty i inne roślinki też kończą szybko swój żywot heheh ;)
    Fajny look!

    Pozdrawiam,
    Angelika

    OdpowiedzUsuń
  5. Krata i jeans, super połączenie ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń