10 spraw które warto załatwić przed śmiercią

00:59:00

 Prawie zawsze robię listę zakupów, a i tak zdarza mi się kupić więcej niż zapisałam. Lista obowiązków na następny dzień, potrafi mi spędzić sen z powiek. Tak, zdarza mi się taką stworzyć szczególnie jeśli mamy jakiś rodzinny wyjazd, wesele, chrzciny itp. Wtedy na mojej liście lądują pozycje takie jak: prasowanie koszul, zaopatrzenie się w dodatkową parę rajstop, spakowanie butów na płaskim obcasie, dokumenty, książeczki zdrowia z wykazem ostatnio przyjmowanych leków, plastry, szczoteczki do zębów, kwiaty, kartka z życzeniami (o! z tym mam zawsze problem)
i wiele wiele innych. Najgorszą z możliwych list, którą w przeciwieństwie do poprzednich, muszę stworzyć, jest lista bożonarodzeniowych prezentów. Jak ja wtedy żałuję, że Święty Mikołaj nie istnieje! Na szczęście mam to już za sobą. Zastanawiałam się ostatnio czy można stworzyć listę czynności, które należy umieć by czuć się spełnionym człowiekiem? Ja np muszę nauczyć się gotować bigos. Pewnie wielu moich czytelników wybuchnie teraz śmiechem, ale tak, nigdy nie robiłam bigosu i wiem, że muszę się nauczyć! W filmie, "Choć Goni Nas Czas", główni bohaterowie tworzą listę, na którą wpisują to co uważają, że powinni zrobić przed śmiercią. Ja też stworzyłam 10 punktów (11 będzie bigos)

10 spraw które warto załatwić przed śmiercią!

1.
Naucz się pływac! Wiele wypadków zdaża się z udziałem wody więc nie warto ryzykować niewykonania następnych dziewięciu punktów z tak błahego powodu.
2.
Naucz się jeździc na wszystkim na czym się da. Na rowerze, na motorze, na łyżwach, nartach, hulajnodze, deskorolce, snowboardzie, nartach wodnych,  na koniu. Przecież to wielka frajda!

3.
Zrób prawo jazdy. 

4.
Jak już zrobiłeś prawo jazdy, to kup lub pożycz samochód. Życie staje się o wiele łatwiejsze.

5.
Pomóż komuś. Komukolwiek. Pomoc nie oznacza, że sypniesz parę groszy. 
Pomóż od początku do końca.

6.
Przypomnij sobie kogoś komu kiedyś sprawiłeś przykrośc. Najprawdpodobniej pamiętasz tę osobę i tę sytuację, ale liczyłeś, że z biegiem czasu o tym zapomnisz. 
Zadzwoń i przeproś.

7.
Odwiedź miejsce, które zawsze marzyłeś zobaczyć. 

8.
Odwiedź obojętnie który oddział szpitalny, dom starców, dom dziecka, schronisko dla zwierząt, schronisko dla osób bezdomnych, wiezienie. Obojętne. Zobacz.
9. 
 Uśmiechnij się szczerze do pierwszej napotkanej osoby

10.
Spełnij swoje marzenie





You Might Also Like

9 komentarze

  1. świetnie dopasowane dodatki.
    Kolorystyka jak najbardziej na plus! Pasuje wszytsko do siebie!

    BRAWO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, mają niesamowity klimat.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusz, długi płaszcz, czerń i biel - fajnie wyglądasz!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyglądasz, płaszcz i kapelusz są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń