ZŁOTE MYŚLI

00:19:00


Nadchodzący tydzień ma być niezwykle upalny. Chowamy się w południe, wynurzamy jak "się schłodzi". A ja tymczasem mam kolejną porcję złotych myśli Lulka. 
·         

Rozmowa babci (l.85) z Lulkiem (l.prawie 4)
B: Luluś, nie jedz tyle lodów bo mama będzie krzyczała i gardziołko będzie Cię bolało...
L: Oj babcia! Jaka Ty nierozumielna jesteś!
Po chwili....
B: Po co mam jechać do Mielna...?

·         
Pora karmienia:
ja: "Luluś, chodź na kasze"
..................
ja: "Luluś! Kaszka!"
Lul: "Nie mogę!"
ja: "Dlaczego nie możesz??"
  Lul: "Nie moge! Boooo... dłubie w nosie!"

·         
Pewna Pani do Lulka: "A Ty chodzisz do przedszkola?"
Luluś: "Nie, ale jak już pójdę to może w końcu się zakocham"



·         

Lulek: „Mamo, czy Ty już kiedyś umrałaś?”

 Miłego tygodnia!










koszula/shirt- second hand
spodnie/jeans- Reserved
klapki/flip flops- Pepe Jeans
torebka/bag- Monnari

You Might Also Like

2 komentarze