Love Me Do

00:52:00

 Kiedyś wierzyłam, że umiem śpiewać. Śpiewałam na różnych szkolnych akademiach, choć zawsze w chórze. Swoich sił próbowałam również w samochodzie i pod prysznicem i wydawało mi się, że brzmi to całkiem nieźle.
Równie ochoczo śpiewałam kolędy na rodzinnych wigiliach i nie robiłam sobie zupełnie nic ze znaczących spojrzeń najbliższych. Lubiłam też tańczyć. Zawsze wydawało mi się, że na imprezach poruszam się nie gorzej niż Beyonce, a gdyby nie Michael Jackson, to pewnie ja odkryłabym moon walk. Przed ekranem telewizora ćwiczyłam ruchy dziewczyn ze Spice Girls i sądziłam, że jestem ich wierną kopią. Niestety. Prawda jest bolesna. Słoń nadepnął mi na ucho, a co więcej przekonałam się o tym kiedy podczas samochodowego pokazu umiejętności wokalnych, mój brat  przełamał zmowę milczenia i przemówił:  "Aśka, błagam Cię, przestań śpiewać!". Z tańcem było inaczej. Długo wierzyłam, że jest mi do Debbie Reynolds bliżej niż dalej. To mąż sprowadził mnie na ziemię... Pozytywne jest w tym to, że za bardzo się tym wszystkim nie przejmuję. Oczywiście szanuję zdanie innych i zaniechałam występów publicznych jako piosenkarka, śpiewam podczas samotnych podróży samochodem. Z kolei, jeśli chodzi o taniec to na większości wesel można mnie znaleźć głównie na parkiecie. Dlatego, dzisiaj- The Beatles, w hołdzie, że muzyka jest dla każdego, nawet tego słoniowatego. 
Miłego tygodnia!


I used to believe that I can sing. I used to sing in a car or when I had the bath. I was very happy when I could present my talent at Christmas while singing carols. I also liked dancing. On parties I thought I was at least as good as Beyonce. Unfortunately, the truth is very painful.  I’m tone- deaf. One day my brother told me: “Joanna! Stop singing! Please!”.  Dancing was another story. For a very long time I ‘d believed that my talent was as big as Debbie Reynolds’. That was my husband who brought me down to earth.  The positive thing is that I don’t care. I still sing in a car and during the wedding reception you can find me on the dance floor.  That’s why, today - The Beatles, to prove music is for everyone, even those who are deaf.
Have a nice week!



bluzka/t-shirt- second hand
spódnica/skirt- Promod
torebka/clutch- second hand
buty/heels- Kazar

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Pięknie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam,
    Fit


    OdpowiedzUsuń
  2. Oh come on! You're not so bad, after all 😉 APG

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć...fajny post.
    Ja jestem znanym aktorem, piosenkarzem, blogerem, malarzem...niestety tylko w swoich czterech ścianach. :)
    Post fajny poważnie ,a do tego zdjęcia. Śliczne. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też umiem śpiewać, śpiewam cudnie ale w samotności jak mnie nikt nie słyszy. ;) Tańczyć lubię publicznie. Ale zaśpiewać to tylko po alkoholu zaśpiewam. ;) Super stylizacja, pięknie wyglądasz ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń