Garść humoru

03:58:00


 Dziś mam dla Was garstkę powiedzonek, którymi jak z rękawa sypie mój pierworodny. Chyba powinnam zacząć nosić ze sobą notes i długopis!



Ja (wściekła): Lulek! Jedz wreszcie tą jajecznice!
Lulek: Mamo, ale poczekaj, ja Ci wytłumaczę...
(Ja już powoli puchnę)
Lulek: Posłuchaj, Ty nic nie rozumiesz, przecież ja....ja jestem tylko dzieckiem....

 
" Luluś, kto to jest?"- zapytałam wskazując na bilbord. 
"Mamo, jakaś Pani"- odrzekł Lulek lekko zdziwiony. 
" A nie ja?"

 "Nie mamo, Ty nie masz takich dużych płuc!".




Ja: "Lulus pomóż mi ułożyć te puzzle."
Lulek: "No dobrze, pomogę Ci! 
Bo Ty sobie nie dasz rady Kobieto!"




„Mamo, dziś pobawimy się w przedszkole!”. „Dobrze”- odpowiedziałam.

„Ty będziesz ciocią Asią, a ja Julkiem!”.....




„Mamo, jak tata umarnie to ja będę rodzicem. 
I to Ja będę tatą Bubusia!”
(Bubuś- młodszy brat Lulka) 

Udanego tygodnia!







płaszcz- second hand
bluzka/spodnie/torba/czapka- H&M
koszula- second hand
szalik- Reserved
buty- Adidas

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ale fajnie prezentują się takie spodnie, dawno nie widziałam właśnie takich tego typu!

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: jesienna, klasyczna, MĘSKA stylizacja - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie są z aktualnej kolekcji H&M :) dziękuję za odwiedziny! Zapraszam częściej

      Usuń