DECEMBER

13:13:00

 20 grudzień. Tak mamy grudzień. To nie maj ani nie kwiecień, choć widziałam już kwitnące bazie. Z braku zimy nie zaleję łzami. Nie będę rozpaczać jeśli nie odśnieżę w tym roku samochodu ani nie zacznę rwać włosów z głowy jeżeli moje podwórko nie zamieni się w lodowisko. Przyjmuję plus dwanaście z otwartymi ramionami a wzmożona produkcja witaminy D3 w moim organizmie, zupełnie mi nie przeszkadza. Tak mamy grudzień
, nadzwyczajnie trudno byłoby to rozpoznać gdyby nie niezawodny repertuar telewizyjny, serwujący nam niemalże co roku to samo. Kevin już chyba w listopadzie odwiedził Nowy Jork, chłopaki z Zabójczej Broni już prawie u mnie mieszkają a na Jacka Frosta nie załapałam się. Za rok obejrzę. Dziś, zupełnie przypadkiem natknęłam się na film, który zawsze oglądałam z wielkim rozrzewnieniem. Jest to ten kaliber filmu, któremu oddajesz się bez reszty i pomimo, że zna się zakończenie chce się doczekać napisów końcowych. Dziś, udało mi się obejrzeć Hooka z moim Lulentym. Spielberg odwalił kawał dobrej roboty. Pomimo, że moja dziecina zna Piotrusia Pana w rożnych wersjach papierowych i ekranowych, to tym razem Lulek był nadzwyczajnie zachwycony. Brawo Steven!

A to usłyszałam na koniec dnia:
Lulek: " Mamo, kup mi magiczny pył"
Ja: "A gdzie go się kupuje?"
Lulek: "No jak to gdzie? W sklepie z magicznymi pyłami!"

Udanego tygodnia!



You Might Also Like

8 komentarze

  1. Jak zwykle idealna:) oszalałam na punkcie butów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty na pewno się jeszcze pojawią:) Dzięki że wpadłaś! :)

      Usuń
  2. sliczny kożuszek :)


    zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta kurteczka :) poluję na taką :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurtka jest z Reserved z zeszłego roku. Jestem z niej bardzo zadowolona. Dzięki za odwiedziny!

      Usuń
  4. Śliczna autorka ale i post mi się podobał :) Najlepszy jednak jest Lulek z przekonaniem odpowiadający gdzie się kupuje gwiezdny pył. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz i odwiedziny:) pozdrawiam:)

      Usuń