Dlaczego Dicaprio powinien dostac Oscara? Why should the Oscar go to Leo?

12:43:00



Dlaczego DiCaprio powinien dostać Oscara? Bo powinien! Co więcej, myślę, że zasłużył na niego już dawno dawno temu. Pamiętam jakby to było wczoraj, kiedy jako niespełna dziesięcioletnia dziewczynka obejrzałam film po którym płakałam nad losem niepełnosprawnego chłopca, bo zmarła mu mama i trzeba było spalić dom. Tak wtedy to odbierałam, ale zupełnie nie zdawałam sobie sprawy, że do roli upośledzonego chłopca, wzięli w pełni zdrowego. Nie wiedziałam kto go grał ale wrażenie jakie na mnie zrobił pozostało do dziś.

Ponownie spotkaliśmy się na statku. W sumie strasznie rozdmuchany temat. Wszyscy w kółko mówili o filmie, potem zaczęły się wykopaliska. Na każdym niemalże programie leciał jakiś reportaż lub film dokumentalny o odkryciu Titanica na dnie oceanu, badanie przyczyn katastrofy i tak dalej i tak dalej. Wszystkie te zabiegi wywoływały dyskusje i zachęcały publikę do pójścia na film. W tym całym galimatiasie niewiele mówiło się o aktorach,  Celine śpiewała w radiu bez przerwy a DiCaprio niemalże zatonął na prawdę. 

Na szczęście tak się nie stało bo mogłam obejrzeć go w dwóch filmach, których tytuły potrafią namieszać, szczególnie w głowie. Incepcja i Infiltracja, po prostu rewelacja.

Przejdźmy do sedna. Zakochałam się w Wilku z Wallstreet i jestem w zupełności przekonana, że nikt nie jest w stanie lepiej schodzić ze schodów niż Leo. Nikt nie wygląda tak samo dobrze w garniturze i w dresie jak Leo i nie mieści mi się w głowie, co za pacan nie dał mu za to Oscara. Kto nie oglądał niech płacze.

W tym roku, plotka głosi, że dostanie, że to grizzly zapewni mu statuetkę. Jeśli już to tylko dzięki sobie, bo należy mu się już od dawna. Jak psu buda. 



Why should the Oscar go to Leo? Just because! Moreover, I think Leo should have got the Oscar a long time ago. When I was about ten years old, I watched a film about an Amercian family. One of the member of the family was a disabled boy, whose mum died and they had to burn their house. I was very sorry of him. Then I didn't know the actor, who played the boy, was perfectly healthy. I also didn't know who the actor was but he made a great impression on me.

We met again on the ship. During that time, everone was talking about the ship and its tragedy. There was a documentary about Titanic on almost every channel. Thanks to that, more and more people wanted to go to the cinema. Unfortunately, I could hear very little about actors. Celine was singing her song all the time on the radio and DiCaprio almost drowned for real.

 Luckily, it didn't happen and thanks to that I could watch him in Departed and Inception.

 Let's get to the point. I fell in love with The Wolf Of The Wall Street and I'm sure there is no one who can go downstairs as good as Leo goes and no one looks as good in the suit as in the tracksuit. That's why I can't understand what a dumbass hasn't given him the statue yet. Who hasn't seen the film, should burst into tears now.

 This year, the rumours say, the grizzly bear will bring Leo the Oscar. I believe he will get it just because he deserves.


Kropla inspiracji

  • zdjecia (oprócz moich), źródło: www.stylowi.pl

You Might Also Like

0 komentarze